Promocje
VERSA 15 płyta centrali
VERSA 15 płyta centrali
373,24 zł 351,29 zł
szt.
ADR-20N autonomiczna optyczna czujka dymu
ADR-20N autonomiczna optyczna czujka dymu
98,40 zł 92,00 zł
szt.
SP-4003 sygnalizator optyczno-akustyczny LED
SP-4003 sygnalizator optyczno-akustyczny LED
138,00 zł 138,00 zł
MPT-300 pilot zdalnego sterowania do syst. MICRA
MPT-300 pilot zdalnego sterowania do syst. MICRA
58,55 zł 55,10 zł
szt.
MPD-300 bezprzewodowa czujka ruchu
MPD-300 bezprzewodowa czujka ruchu
101,41 zł 95,44 zł
szt.
OMYżo 3x0,75 przewód zasilający
OMYżo 3x0,75 przewód zasilający
1,42 zł 0,96 zł
mb.
INTEGRA 64 płyta centrali
INTEGRA 64 płyta centrali
592,80 zł 557,93 zł
szt.
HYU-55N kamera tubowa (Starlight) 4 w 1
HYU-55N kamera tubowa (Starlight) 4 w 1
731,25 zł 362,85 zł
szt.
PERFECTA 16 centrala alarmowa
PERFECTA 16 centrala alarmowa
395,20 zł 371,95 zł
szt.
TSD-1 czujka dymu i ciepła
TSD-1 czujka dymu i ciepła
97,23 zł 91,51 zł
szt.
DG-1LPG czujka gazu LPG
DG-1LPG czujka gazu LPG
172,51 zł 162,36 zł
szt.
Produkt dnia
PERFECTA 16 centrala alarmowa
PERFECTA 16 centrala alarmowa
395,20 zł 371,95 zł
szt.
PERFECTA 32 centrala alarmowa
PERFECTA 32 centrala alarmowa
449,57 zł
szt.
APS-612 zasilacz buforowy
APS-612 zasilacz buforowy
938,86 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje - zwroty

Gwarancja i serwis

 

Produkty sprzedawane w naszym sklepie są nowe i posiadają gwarancję producenta lub naszą własną. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia procedury postępowania. Możesz też przynieść do nas zakupiony towar.

Urządzenia objęte gwarancją odsyłamy do serwisu producenta, który decyduje czy uszkodzenie podlega prawom gwarancyjnym i naprawa zostanie wykonana nieodpłatnie czy też powstało z winy użytkownika i może zostać naprawione na koszt użytkownika. Gdy urządzenia zostaną naprawione odsyłamy je do Ciebie.

Urządzenia objęte naszą gwarancją lub pogwarancyjne, naprawiamy większości na miejscu w naszym serwisie i gdy są gotowe do odbioru możesz je odebrać osobiście lub wyślemy je do Ciebie. 

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:  601222279.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fizyczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia procedury postępowania. Możesz też przynieść do nas zakupiony towar wraz z dowodem zakupu.
  2. Prześlij do nas produkt (na nasz koszt), który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu, pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo oraz telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, niezwłocznie zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@eurofocus.pl lub telefonicznie: 601222279. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Gdyby nasze stanowiska w sprawie reklamacji bardzo się różniły masz możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie zakupów).

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi od 25 grudnia 2014 r. przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru/odbioru towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania / montażu - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. W ciągu 14 dni od odbioru towaru skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo informując nas o rezygnacji z zakupu. Możesz też przynieść do nas zakupiony towar wraz z dowodem zakupu.
  2. Przed upływem terminu 14 dni wyślij e-mailem lub przynieś do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy - wzór oświadczenia (możesz skorzystać z tego wzoru).
  3. Niezwłocznie poinformujemy Cię w e-mailu o przyjęciu powyższego oświadczenia.
  4. Przynieś lub odeślij na swój koszt zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością oraz dowodem zakupu (przed upływem 14 dni od złożenia oświadczenia).
  5. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki zwrócimy poniesione przez Ciebie koszty w sposób jaki określiłeś w oświadczeniu. 

 

Szczegółowe informacje na temat gwarancji, reklamacji, zwrotu produktów znajdziesz w regulaminie zakupów.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl